Sunday, December 28, 2008

Mobil İnternet Deneyimim...


Gsm hattı olarak Vodafone kullanıyorum. Metrobüs ile Avcılar’dan Mecidiyeköy'e giderken faturalarımı ödemek istedim. Yol boyunca hem işimi halledecek hem de iyi bir mobil bağlantı testi yapmış olacaktım. Garanti Bankası cep şubesine giriş yapıp ödemelerimi yapmaya başladım. İncirli durağına kadar birçok ödememi yapmıştım ve işlemlerime başarılı bir şekilde devam ediyordum. Bu gerçekten çok keyif vericiydi. Yol boyunca birçok baz istasyon değiştirmiş olmama rağmen işlemler kesilmeden devam ediyordu. Taa ki Merter’e gelene kadar. Bağlantı problemi nedeni ile işlemimin yapılamadığına dair hata mesajı aldım.
Mobil bağlantı üzerinden birçok işimizi yapabiliyoruz belki ama halen yeterli hale gelemedik.
Bu yazıyı yazma amacım herhangi bir kötüleme yapmak değil kesinlikle. Kısa bir süre öncesine kadar bu kadarını da yapamıyorduk.
Yazımın amacı halen iyileştirmelerin yapılması gerektiği doğrultusundaki görüşümü paylaşmak; Görüşümü destekleyen tecrübemi anlatmak.
İşlemleri yaptığım mobil cihaz hp ipaq 514. Pili tam dolu ve herhangi bir bağlantı sorunu yaşamama sebep olacak hiçbir arızası bulunmuyor.
Bağlantının kesilmediği mobil internet günlerini tez zamanda yaşayabilmek dileği ile...

Saygılarımla,
Reyhan Yılmaz.

No comments: