Sunday, January 3, 2010

1 Ocak 2010 - Köprüde Bisiklet'e KGS

Senenin ilk günü hava güzeldi. Ben de günü bisiklet üstünde geçirdim. Güzel bir gezi oldu olmasına ama köprüden geçebilseydim daha iyi hissedecektim.
Hani izin verilmemesini anlıyorum ama görevli eşliğinde geçebilirdim.
Nereden baksanız 30 dakika uğraştım köprüden geçmek için. Görevli polislerden yardım istedim.
Polislerden birisi "KGS alacaksınız" dedi :) Bunu diyen trafik polisi.
Köprü muhafızlarının altında araç olduğ halde ve o araçla beni rahatlıkla karşıya geçirebilecekleri halde "otobüse mi binersin, kamyona mı binersin, bir çare bul. bu şekilde geçemezsin" diyorlar.
Tamam anladık, yasak. Ortada bir problem var. Ama çözüm de olsa...
Neyse, geçemedim köprüden. Emirgan'a gittim sonra. Uzun zamandır görmediğim arkadaşlarımdan birisi ile uzun uzun sohbet ettik.
Güzel gündü...

No comments: