Sunday, March 15, 2009

Küçükçekmece Belediye Binasında İsraf

Aylardır dikkat ediyorum, defalarca uyardım. Kimsenin umursadığı yok.

Küçükçekmece belediyesinin önünden hemen her gün geçerim. Sabah erken saatte, günün geç saatlerdinde, gün ortasında v.s. Binanın önünden geçerken nüfus müdürlüğü kısmında sürekli çalışan 3 adet plazma televizyon sürekli dikkatimi çekiyor. Bu meretler sürekli açık. Gösterdikleri şey de belediyenin yaptığı ya da yapmakta olduğu işler ile ilgili görseller.

Hadi mesai saatlerinde anlarım, sıra bekleyen insanların oyalanması için birşeyler gerekli. Ama mesai saatleri haricinde neden kapatılmaz ki bunlar? Hem bütçeye zarar, hem elektrik israfı. Hem de çevreye çok zarar veriyorlar. Yazılardan biris bu linkte var.

Görevlileri uyarmaya bıktım artık. "Onlar otomatik olarak kapanıyor", "a, açık mı kalmışlar; görevlisi kapatacaktır" v.s. Çocuk mu kandırıyorlar nedir? Nasıl terbiyesiz bir üslup bu.

Sürekli de açıklar.

Ondan sonra belediye başkanının temsilcisi pazar akşamı benim ev telefonumdan beni arar ve "efendim biz geleceğinizi güvence altına almanız konusunda sizi bilgilendirmek için aradık" deyince çooook kızıyorum.

Ben biliyorum geleceğimin nasıl güvence altında olacağın. Herkes işini olması gerektiği gibi yapsın yeter. Kimsenin beni arayıp biz şunu yapıyoruz, biz bunu yapıyoruz demesine hiç gerek yok.

Doğru düzgün iş yapılsa görülür; ortada olur. Düzgün yapılan işler, halkın daha az sorun yaşaması ile kendisini gösterir zaten.

Daha bilinçli bir toplum dileği ile...

No comments: