Sunday, March 15, 2009

Küçükçekmece Metrobüs Durağı


Metrobüs istasyonunun Küçükçekmece durağı ile ilgili gördüğüm üst geçit ihtiyacını yazmak istiyorum. Resimlerle anlatmaya çalışacağım. bu ilk fotoğrafları çektiğim yeri gösteriyor. resmi tıkladığınızda büyük halini göreceksiniz. Kırmızı çerçevenin içinde kalan kısımlar insanların yoğun trafiğin içinden geçtiği yerleri gösteriyor. 2. resimde gördüğünüz duraktan gelen insanlar, 3. resimde gördüğünüz kısımdan yolu geçmek durumunda. Gördüğünüz gibi trafik vızır vızır işliyor ancak insanların geçebilecekleri başka bir üst geçit v.s. olmadığı için insanlar trafiğin içinden geçmek durumunda. Bu kalabalık 4. fotoğrafta da görebileceğiniz gibi biraz ilerde tekrar oldukça yoğun işleyen trafikten geçerek Küçükçekmece'ye giden köprüye ulaşacaklar. 5. fotoğrafta da görebileceğiniz gibi trafik oldukça yoğun akıyor.

Üst geçitler yapılmadığı için her gün binlerce kişi gerek metrobüs durağına giderken, gerekse metrobüs durağından çekmece tarafına geçerken binlerce tehlikeli geçiş yapıyor. Hayatlarını tehlikeye atıyorlar.

Bu durumu görürken şuanki belediye başkanımın temsilcisi beni "geleceğinizi güvenceye almak konusunda sizi bilgilendirmek için arıyorum" dediği zaman ben RAHATSIZ OLUYORUM. Bugünüm güvende değil ki geleceğim güvende olsun...

Etrafımızda olanlara karşı tepkisiz kalmayalım. Belediyelerin hizmet için binlerce lira bütçesi var. Doğru yerlere harcanmalarına yardımcı olalım. Hizmet isteyelim.

Bir sonraki yazımda yine çekmecedeki elektrik israfını ele alacağım.

No comments: