Friday, September 3, 2010

12 Eylül Referandum - Bir rezillik daha.

Din tüccarlığı yapan partilerden birisi daha var. Bilirsiniz başında bir Profesör var. Mevcut hükümetin çıktığı grubun diğer kanadı. Bir afiş hazırlamışlar. Kocaman. Bugün gördüm.

Cevizlibağ’dan yolu geçen herkesin görebileceği bir yerde. Afişte yazanlardan aklımda kalanları aynen yazıyorum:
Yeni anayasa yapmak bize yakışır, şimdilik Evet.

Ben bu afişten şunu anlıyorum: biz bu anayasanın olması gerektiğine inanmıyoruz. Yenisini yapmamız için bu milletin bize yetki vermesini istiyoruz. Şimdilik bu anayasayı destekliyoruz.

Böyle yazmışlar. Ohaaaa dedim. Yuuuh beeee. Bu kadar da saçma iş yapılmaz ki. Millet bu kadar da akılsız yerine konmaz ki.

Yahu hem olması gerektiği gibi olmadığını yazmışsınız afişinizde. Olması gerektiği gibi olanını yapmaya talip de oluyorsunuz. O zaman neden destekliyorsunuz, neden onaylıyorsunuz bu anayasayı kardeşiiiiim? Olması gerektiği gibi olmayan bir şeyi, yenisini yapmaya aday olduğun bir şeyi neden onaylıyorsun?

Bu afiş bile kendi içinde çelişkili değil midir? Bu insanlar bu kadar mı görmez bunları?

Şaşırıp kalıyorum.

No comments: